Voimassa 30.1.2015 alkaen toistaiseksi.
Tuotteiden voimassaolevat myyntihinnat näkyvät kaupan sivuilla sekä tilauslomakkeella. Jos hinta halpenee, emme jälkikäteen hyvitä hinnan erotusta. Villikiharan verkkokaupan hinnat sisältää voimassa olevan arvonlisäveron, poikkeuksena Ahvenanmaa ALV. 0%.
Maksupalvelun tarjoaja Paytrail Oyj (ennen Suomen Verkkomaksut), 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 JYVÄSKYLÄ
Finland
Maksuihin liittyvissä kysymyksissä tai ongelmissa sinua palvelee Paytrailin asiakaspalvelu www.paytrail.com/yhteystiedot tai sähköpostilla maksutiedustelut@paytrail.com.
Walley Lasku/Osamaksu (entinen Collector) liittyvissä kysymyksissä palvelee Walley asiakaspalvelu www.walley.fi/asiakaspalvelu.
Paytrail Oyj on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Paytrail välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Paytrailin maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Paytrailin palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.
Käytämme Verified by Visa ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelua. Luottokorttimaksut käyttävät SSL-salausta. Villikihara ei koskaan vastaanota tai käsittele pankkitilien tai luottokorttien tilitietoja.
Paytrail maksupalveluhdot:
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot
Maksutapa on tarkoitettu yrityksille, yhteisöille ja valtion laitoksille.
Toimituskulut näet myös maksu -ja toimitustavan valinnan jälkeen, aina ennen tilauksen lähettämistä. Laskutamme kuljetusyhtiön hinnaston mukaan asiakkaan omista toimista johtuvista syistä aiheutuneet virhetilanteet, kuten esimerkiksi väärä nimi, osoite tai noutopiste jotka joudutaan muuttamaan tilauksen lähettämisen jälkeen. Virheen korjaaminen Postin pakettipalveluissa maksaa 18,00 € + uusi toimitusmaksu jos paketti joudutaan toimittamaan toiseen osoitteeseen.
Toimitamme tilaamanne tuotteet kuljetettavaksi samana tai seuraavana arkipäivänä tilauksesta.
Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jossa on linkki omaan asiakastiliisi, mistä voit vielä tarkistaa tekemäsi tilauksen. Tilauksen lähdettyä meiltä, lähetämme sähköpostiin lähetystunnuksen, jolla voit seurata paketin kulkua Postin lähetyksenseuranta -sivuilta.
Kun paketti on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen siitä tekstiviestinä matkapuhelimeesi.
Mikäli haluatte peruuttaa tilauksenne ja toimitusta ei ole vielä annettu kuljetettavaksi, niin voitte peruuttaa sen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos toimitus on jo lähetetty, tulee teidän toimia normaalin palautuksen mukaisesti.
Myymillämme koneilla ja laitteilla on vähintään 6 kuukauden takuu, riippuen maahantuojista. Osalle maahantuojista lähetetään laitteet suoraan vaihtoon/korjaukseen ja jotkut tuotteet tulee lähettää ensin meille. Tilausvahvistuksessa saat kuitin sähköpostiisi, joka toimii takuutodistuksena. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme jos laite on viallinen niin saat ohjeet miten pitää toimia. Täytä ja tulosta/kopio Palautuslomake mukaan takuupalautukseen.
Aiheettoman takuuhuollon kustannukset peritään kokonaisuudessaan sinulta, jos tuote on toimitettu selvästi aiheetta takuuhuoltoon. Villikihara ei ole vastuussa ostajan toimista aiheutuneista vahingoista. Aiheettoman huollon kuluina peritään mahdolliset huoltoyhtiön kulut sekä Villikiharalle aiheutuneet kustannukset tavaran kuljetuksesta.
Alennukset ja kampanjat aktivoidaan kassalla tuotteisiin liittyvinä kaupanpäällisinä tai alennustuotteina. Kampanja voi olla myös kampanjakoodi joka syötetään kassalla sille varattuun kenttään tai aktivoidaan uutiskirjeen tai muun mainoksemme kautta. Kun kampanjakoodi on aktivoitu, kampanjahinnat näkyy verkkosivuillamme ja ostoskorissa.
Varmista ennen tilauksesi hyväksymistä tai maksamista, että annetut kampanjaehdot täyttyvät tai olet aktivoinut voimassaolevan kampanjakoodin. Kampanjat ovat voimassa vain annettuna ajankohtana eikä alennuksia tai kaupanpäällisiä ole mahdollista lisätä tilaukseen enää jälkikäteen. Tilauksessa voi käyttää vain yhtä kampanjakoodia eikä alennuskoodit ole voimassa lahjakorteille.
Voimassaolevia kampanjoita voi olla verkkosivuillamme, uutiskirjeissämme tai Facebook-sivuillamme.
Lue Asiakaspalautusohjeet ja täytä palautuslomake ennen kuin jätät palautuksen Postiin ja toimi ohjeiden mukaan. Näin helpotat ja nopeutat palautuksen käsittelyä!
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos tuote palautuu myyntikelvottomana, myyntipakkaus on rikki tai puuttuu, tai tuotetta on käytetty, tuotteen hintaa ei voida palauttaa. Pelkkä tuotteen tarkastelu ei aiheuta arvon alentumista. Hygieniatuotteilla kuten harjat, kammat, hiustenleikkauskoneet yms. laitteet ja tarvikkeet ei ole palautusoikeutta mikäli tuote on otettu käyttöön.
Palautus on maksuton kun ilmoitat Postissa, että kyseessä on asiakaspalautus. Palautukset tulee lähettää käyttämällä Postin asiakaspalautustunnusta, jonka saat täytettyäsi palautuslomakkeen. Ilmainen asiakaspalautus koskee vain Suomesta palautettuja lähetyksiä. Säilytä Postista saamasi kuitti asiakaspalautuksesta, emme vastaa kadonneista paketeista ellei ole esittää Postin palautuskuittia.
Noutotilauksena ostetut tuotteet tulee palauttaa Villikiharan noutopisteeseen.
Asiakas vastaa itse tuotteiden palautuskuluista.
Palautamme tuotteiden kauppasumman sekä toimituskulut halvimman toimitustapamme mukaisesti, eli maksettavaksesi jää edullisimman toimitusvaihtoehtomme ja valitsemasi toimitustavan erotus. Jos palautat osan tilauksestasi, ei toimituskuluja hyvitetä. Palautus hyvitetään samaan maksupalveluun jolla tilaus on maksettu viimeistään 14 vrk:n kuluessa siitä kun palautuspaketti on saapunut meille. Asiattomista palautuksista perimme lähetyskulut (esim. paketin uudelleenlähetys).
Jos palautuksessa on kampanjahintaisia tuotteita joiden alennettu hinta edellyttää tuotepaketin ostamista, %-määräinen alennus kampanjatuotteista tai kaupanpäällistuote tietyn ostorajan ylittyessä eikä tilauksesi lopullinen arvo enää täytä kampanjassa annettuja ehtoja, ei annettu etu ole enää voimassa. Tällöin tuotteista voidaan periä niiden normaalihinnat palautuksen yhteydessä vähentämällä ne palautussummasta. Alkuperäinen tilauksesi on voinut ylittää rahtivapaan lähetyksen rajan, vähennämme palautussummasta toimituskulut jos tilaussumma ei palautuksen jälkeen ylitä rahtivapaan tilauksen rajaa.
Jos paketti jätetään noutamatta, perimme asiakkaalta toimipaikkapalautuksesta aiheutuneet todelliset kulut alkaen 6,80 € ja mikäli tilauksessa on käytetty maksutapana laskutuspalkkion sisältävää maksutapaa tulee myös nämä kulut asiakkaan maksettavaksi. Kulut laskutetaan tai vähennetään palautussummasta. Myös paketin säilytyksestä mahdollisesti aiheutuvat lisäkulut jää asiakkaan maksettavaksi.
Mikäli tilaamasi tuote on virheellinen tai väärä, ota meihin viipymättä yhteyttä niin korjaamme virheen.
Jos huomaat lähetyksen vahingoittuneen siten, että myös paketin sisältö on rikkoutunut matkalla, ilmoita siitä lähetystä vastaanottaessasi Postiin, tee Postiin vahinkoilmoitus sekä ilmoita vahingosta meille sähköpostilla, jossa liitteenä kuvat vaurioituneesta lähetyksestä ja sen sisällöstä.
Villikihara ei luovuta henkilötietoja kolmansille osapuolille eikä käytä niitä mainosten lähettämiseen ilman lupaa. Henkilötietolain mukainen rekisteri -ja tietosuojaseloste.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Villikihara ei ole vastuussa kuljetussopimuksessa mainitun kolmannen osapuolen, tai jonkun muun ennalta arvaamattoman ja ylitsepääsemättömän Force Majeure-esteen aiheuttamasta toimituksen myöhästymisestä tai tilauspaketin katoamisesta. Jos tilauspaketti ei saavu tilaajalle luvattuun määräaikaan mennessä, Villikihara pyytää kuljetusyritykseltä selvitystä. Selvitys kestää n. 5 päivää. Tilausta ei voi korvata eikä palauttaa ennen selvityksen päättymistä.
Toimitusehdot päivitetty 26.1.2023