Palautukset

Asiakaspalautusohjeet

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta (Kuluttajansuojalaki, 6 Luku Kotimyynti ja etämyynti, 15§ Peruuttamisoikeus etämyynnissä). Tilaustuotteilla on samat palautusoikeudet kuin varastotuotteillakin.

  • Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos tuote palautuu myyntikelvottomana, myyntipakkaus on rikki tai puuttuu, tai tuotetta on käytetty, tuotteen hintaa ei voida palauttaa. Pelkkä tuotteen tarkastelu ei aiheuta arvon alentumista.
  • Hygieniatuotteilla kuten harjat, kammat, hiustenleikkauskoneet yms. laitteet ja tarvikkeet ei ole palautusoikeutta mikäli tuote on otettu käyttöön.
  • Asiakaspalautuksesta on ilmoitettava meille ennen palautusta alla olevalla lomakkeella.
  • Palautettavan tuotteen pitää olla käyttämätön ja pakkauksen on oltava ehjä. Tuote on pakattava asianmukaisesti kuljetuspussiin tai -laatikkoon, jottei tuote tai tuotteen paketti vaurioidu. Pakettikorttia ei saa liimata suoraan myyntipakkaukseen.
  • Suomen ulkopuolelta ja Ahvenanmaalta tulevissa palautuksissa ei ole ilmaista palautusta vaan asiakas vastaa itse palautuskuluista.

Toimi näin:

  1. Täytä ja lähetä palautuslomake. Saat näytölle palautusosoitteen ja Postin asiakaspalautusnumeron saman tien täytettysi lomakkeen, joten älä sulje sivua heti lomakkeen lähetyksen jälkeen.
  2. Lisää paketin sisälle kuitti tilauksesta (jos et pysty tulostamaan tilausvahvistuksessa tullutta kuittia niin tilausnumero ja yhteystietosi riittää).
  3. Pakkaa tuotteet huolellisesti (lisää rypistettyä paperia riittävästi etteivät tuotteet heilu paketissa).
  4. Vie palautus Postiin 14 vrk kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.
Palautus / takuukorjaus*

Asiakaspalautusten käsittely ja rahapalautukset

  • Palautuspaketin saapuessa varastollemme palautus käsitellään viipymättä, kuitenkin viimeistään 7 vuorokauden kuluessa paketin saapumisesta. Ilmoitamme käsitellyistä asiakaspalautuksista sinulle sähköpostitse. Mikäli et ole saanut meiltä kuittausta viikon sisällä siitä kun olet lähettänyt palautettavat tuotteet, ota yhteyttä sähköpostitse myynti@villikihara.fi.
  • Palautettava summa hyvitetään samalla maksutavalla millä tilaus on tehty. Kun palautus josta jää palautettavaa on käsitelty, saat maksuvälittäjänä toimivalta Paytraililta vahvistusviestin palautuksesta. Jos sinulla on kysyttävää rahapalautuksesta tai laskustasi, ota yhteyttä kyseiseen palvelun tarjoajaan.